Κυριακή, 14 Σεπτεμβρίου 2008

"Παιχνίδι"...




Στο παιχνίδι, παίζεις για να παίξεις. Δεν παίζεις μόνο για να νικήσεις. Παίζεις για να ζήσεις. Να βγάλεις όλα όσα έχεις μέσα σου. Παίζεις για να ανακαλύψεις όλα όσα έχεις μέσα σου.
Παίζεις και γουστάρεις.
Γουστάρεις και παίζεις.
Και αν στο τέλος του παιχνιδιού, χάσεις ή κερδίσεις, ανάλογα θα στεναχωρηθείς ή θα χαρείς.
Αλλά όπως και να έχει θα ξαναπαίξεις.
Όχι για να κερδίσεις ξανά ή να χάσεις ξανά.
Αλλά για να παίξεις.
Και αν παίζεις, θα μάθεις να χάνεις,
θα μάθεις και να κερδίζεις.
Έπαιξα.
Κέρδισα.
Έχασα.
Έμαθα.
Ξέχασα.
Έχω ακόμα να μάθω.
Έχω ακόμα να ξεχάσω; Όχι, έχω ακόμα να διδαχτώ.
Στο τέλος ελπίζω απλά:
ΝΑ ΈΧΩ ΖΉΣΕΙ
Το οποίο είναι ευτυχία. Είναι ζωή,
είναι εγώ!

Και ο έρωτας είναι το μεγαλύτερο από τα παιχνίδια.
Και εγώ σίγουρα το έχω χαρεί.
Το έχω βιώσει μέσα στο πετσί μου.
Άσχετα αν έχασα ή κέρδισα περισσότερες φορές.
Στο τέλος της ημέρας...
Δε φοβήθηκα και
με όλη μου τη καρδιά,
τη ψυχή,
το μυαλό,...
ΈΠΑΙΞΑ!

8 σχόλια:

  1. Τι γλυκειά φωτογραφία! Να παίζετε και να κερδίζετε καλέ μου φίλε, πάντοτε σας εύχομαι !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σας ευχαριστώ!
    Η φωτογραφία ανήκει στο παρελθόν, στα παιχνίδια που έχασα, αλλά μου έχουν αφήσει γεύσεις...πολλές...σπάνιες και πρωτόγνωρες..για μια ζωή.
    Να ναι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. kapote ειχα κανει μια αναρτηση στο παλιο μου μπλογκ που ελεγε οτι η ζωη ειναι ενα παιχνιδι με τραπουλα... πολλα κοινα με τη δικη σου!! και πραγματικα ετσι ειναι ρισκαρεις χωρις να ξερεις τι εχει ο αντιπαλος σου, αγωνιας και ισως χασεις ... αλλα ισως κερδισεις! οτι και να κανεις δε σταματας να παιζεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @ * Marlou *, διάβαζω το blog σας και βλέπω πως....θα αρχίσω να πιστεύω στα ζώδια...οι δίδυμοι τελικά μοιάζουμε! ;-)Θα σας επισκεφθώ σύντομα και στο δικό σας blogόσπιτο! Να είστε καλά αγαπητή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. didymos?? δε πιστευω και τοσο στα ζωδια αλλα ... μαλλον εχεις δικιο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ * Marlou *, συγνώμη κιόλας που ψαχούλεψα λίγο το profile σας! :-)
    Εγώ απλά δε δίνω σημασία στα ζώδια..αλλά έχουν βαλθεί να με κάνουν να τα πιστέψω.. :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. εγώ τι να πω που εισέβαλα στο ιστολογιο σας και σας γέμισα σχόλια??
    oxi τίποτε αλλο βρήκα και άλλα ενδιαφέροντά ιστολογία στο προφιλ σας και εισέβαλα και σε αυτά:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @ * Marlou * μπήκατε στο ιστολόγιό μου και του δώσατε νέα πνοή, ή καλύτερα του έδωσες νέα πνοή κι εσύ και η Elsa Maxwell και το νυχτολούλουδο! πλάκα έχει, δεν είχα ποτέ τόσους αναγνώστες...πάντα εγώ κι άλλο ένα πρόσωπο...ήμασταν ...
    Οι επιλογές που έχω εδώ είναι ελεγμένες...μία προς μία! ;-) καλό βράδυ και ευχαριστώ :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή