Τρίτη, 2 Σεπτεμβρίου 2008

Stop


Δίνω προτεραιότητα στη ζωή. Πρέπει. Θέλω.

8 σχόλια:

  1. Play.. Pause ... STOP and play and pause and STOP.... etc etc...

    Και τι ενώνει 2 στιγμές που τις χωρίζει ένα Stop?

    Η ζωή....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @ αγαπητή ανώνυμη (ή αγαπητέ ανώνυμε..) μακάρι να επρόκειτο για .. στιγμές... πρόκειται για ζωή...
    αλλά σε ποιον να τα πω και ποιος να με ακούσει... είναι όλα τόσα ψεύτικα και κρύα (και ακόμα δεν έχει μπει καν χειμώνας)... ;-)
    καλή σας μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αγαπητέ Ανδρέα,

    και η ζωή ίσως να ΄ναι μια στιγμή ή πολλές στιγμές...

    Κανείς δεν μπορεί ποτέ να ξέρει ή να ακούσει ή να καταλάβει γιατί δεν τα έχει ζήσει..Οπότε ρητορικός ο παραπάνω αναστεναγμός σας...

    Οπότε σε σας θα τα λέτε, εσείς θα τα ακούτε...

    Όμως και πάντα κάπου εκεί θα υπάρχουν (έστω και στη σιωπή) κάποιοι να τα καταλαβαίνουν όλα.. να ακούνε δίχως λόγια.. (αυτοί όλοι που μοιράστηκαν τις στιγμές)

    Καλό χειμώνα σας είπα?
    Δεν σας είπα...

    Stop λοιπόν και FULL STOP :-)

    Αγαπητή ανώνυμη (ή αγαπητός ανωνυμος)ή αγαπητό ανώνυμο :)

    Καλημέρες....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @ αγαπητή ανώνυμη (Κλειώ)

    τον καλό χειμώνα τον αφήνω σε εσάς, εγώ προτιμώ να είμαι ρεαλιστής και όχι κυνικός, καλό φθινόπωρο λοιπόν.
    Εσείς προτιμάτε ό,τι θέλετε.

    Υγιαίνετε

    ΥΓ.: τα ανώνυμα είναι για αυτούς που κρύβονται συνήθως. Ωραίο είναι και το φως :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αγαπητέ ανώνυμε/ ανώνυμη..(ένα χαμένο σχόλιο από χθες)

    Παιχνίδι (Play) στη ζωή δεν είναι να παίζεις με τα αισθήματα του άλλου και να λες θα του περάσει... εγώ τί να κάνω τώρα για αυτό...αυτό είναι κυνισμός, που δεν αξίζει σε ανθρώπους που ζήσαν έναν έρωτα αλλά ένα ψέμα..

    Εγώ είμαι σε κατάσταση Pause... και αυτή που κρατάει τα νήματα... λέει, ε και τί να κάνω τώρα εγώ...και μία πατάει το play και κάνει play (παιχνίδι) και μία πατάει το stop, όποτε θέλει αυτή...
    και FULL STOP.

    STOP λοιπόν ακόμα και αν πονάει βαθειά...

    H Ζωή... μου έχει γυρίσει τη πλάτη... ε θα της την γυρίσω κι εγώ όχι αυτή! :-)

    καλημέρα σας και ευχαριστώ για τα σχόλιά σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Θέλω, ακουγεται καλύτερα.
    Τα πρέπει τα βάζει ο καθ' ενας μόνος του.
    Καλά κάνεις να θέλεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αγαπητή Elsa maxwell, τιμή μου να σας υποδέχομαι στο blogακι μου. Αν ήξερα θα έβαζα τα γιορτινά μου! :-)
    Σας ευχαριστώ για το σχόλιο αλλά και για τα κείμενά σας. Τόσο ζωντανά και ταξιδιάρικα... τροφή για το μυαλό, τη καρδιά, τη ψυχή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Η Χαρά όλη δική μου, να περνοδιαβαίνω και να γνωρίζω Ανθρώπους., πρίγκηπά μου. Κι εγώ ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια. Χαίρομαι να σας ταξιδεύω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή