Σάββατο, 30 Μαΐου 2009

Μη το πεις πουθενά - Στάθης Δρογώσης (Αφιερωμένο σε εσένα που δε μ'αγαπάς)

Μη το πεις πουθενά
πια τα βράδια δε κοιμάμαι
η καρδιά μου χτυπά
και φοβάμαι
ναι φοβάμαι


Δε ξέρω αν έχω αλήθεια
κάτι να μοιραστώ
και σου ζητάω βοήθεια
και ντρέπομαι για αυτό
πως ντρέπομαι για αυτό

μην το πεις πουθενά
όλα θέλω να τα αφήσω
σπίτι, φίλους, δουλειά
δίχως να κοιτάξω πίσω

δε ξέρω αν έχω αλήθεια,
κάτι να μοιραστώ

και σου ζητάω βοήθεια
και ντρέπομαι για αυτό
πως ντρέπομαι για αυτό

μη το πεις πουθενά
όταν γελώ δυνατά
να ξέρεις μέσα μου κλαίω

μη το πεις πουθενά
πόσο να κρύβομαι πια
δεν αντέχω σου λέω
μη το πεις πουθενά
θέλω να φύγω μακριά
πίστεψε με το θέλω

Δε ξέρω αν έχω αλήθεια
κάτι να μοιραστώ
και σου ζητάω βοήθεια
και ντρέπομαι για αυτό
πως ντρέπομαι για αυτό

Δε ξέρω αν έχω αλήθεια
κάτι να μοιραστώ
και σου ζητάω βοήθεια
και ντρέπομαι για αυτό
πως ντρέπομαι για αυτό.

4 σχόλια:

  1. ωχ πολυ ομορφο πρωτη φορα το ακουσα!!

    υγ:δε πειραζει αν δε σε αγαπαει σημασια εχει εσυ να αγαπας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αρκει που αγαπας εσυ. Κι αν δεν περιμενεις ανταποκριση, αυτο ειναι λυτρωμος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @ *Marlou*, σας ευχαριστώ για το σχόλιο. Το τραγούδι το είχα ακούσει πριν λίγο καιρό και αμέσως άρχιζα να το σιγομουρμουράω...με καλύπτει απόλυτα εδώ και 1 χρόνο τουλάχιστον!
    Και ναι σημασία έχει να αγαπάς...και πιστέψτε με αγαπητή μου..αγαπάς :-)

    @ One of the people, χμμμ, δεν το είχα σκεφτεί έτσι αλλά μου αρέσει αυτή η λογική. Μου κάνει πολύ εξειδανικευμένη βέβαια αλλά και πολύ..ρομαντική..έρωτας χωρίς ανταπόκριση, χωρίς να ζητάς, χωρίς να παίρνεις...απλά να δίνεις..
    Μάλλον είμαι μαζί σας...σιγά σιγά. takes some time but I will get there

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Λοιπόν, το τραγούδι μου το αφιέρωσε μια κοπέλα, αλλά δεν πιάνω το επιμύθιο, το βαθύτερο νόημα...είναι για καλό ή για κακό?
    Εκεί που λέει δηλαδή " δεν έχω τίποτα να μοιραστώ"...εκεί κολλάω εγώ! Διφορούμενο δεν είναι? Παρακαλώ βοήθεια από την γυναικεία διαίσθηση.... με θέλει δεν με θέλει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή